Andrea Lieberman, инаку стилистка на Jennifer Lopez, своите видувања за идната модна пролет ги преточи во колекција претставена од нејзиниот бренд A.L.C. кој го гради врз основа на карактеристично кроење, како и на меките, пастелни бои и изгледи, во кои стилот е пред логоата и трендовите.
Пролетната колекција на Lieberman е во чекор со колекциите што ги видовме на пистите овој месец – со удобни костуми, широки фустани и здолништа, како и суптилни секси исечоци на изгледите. Нејзините интереси обично лежат во дотерувањето во соодветноста и пропорцијата што може да се преобликува во класично парче. Самата инсистира на ново читање на класиката, кога е во прашање нејзината креаторска определба.
Lieberman посочува и дека нејзиниот тим повеќе се фокусира на усовршување на материјалите и техниките, отколку на повторно откривање на тркалото. Клиентот тоа, без сомнение, ќе го ценат./М.М.
More in:Мода вести
Справување со текстилниот отпад и преку редефинирање на модата
Решавањето на проблемите со текстилниот отпад вклучува редефинирање на модата преку промовирање одржливи практики, како ...
Стил и елеганција за празничната сезона: Модерен outfit за секоја забава
Кога станува збор за облекувањето во празничната сезона, веројатно најчесто се прашувате како да изгледате ...
Whispers in Time – нова колекција на Monika Dimova
Моника Димова, креативна директорка и моден дизајнер на истоимениот бренд, ја претстави својата најнова колекција ...
Gucci Gift – празнична приказна со Dakota Johnson
Четвртото поглавје на Gucci Gift кампањата, насловено како Ноќ во Фиренца, ја оживува празничната магија ...
Силна, заводлива колекција на Isabel Sanchis
Isabel Sanchis годинава ја завршува со силна и едновремено заводлива есенско-зимска колекција во која шпанската ...
Модерниот сензибилитет со винтиџ естетиката на Giorgio Armani
Giorgio Armani реализира впечатлива рекламна кампања за својата колекција за сезоните есен/зима 2024-2025 година. Реномираната ...
Feiyi – кинески концепт што ги менува западните брендови
Feiyi (非遗), кинескиот термин за нематеријално културно наследство, годинава еден од најпознатите концепти во кинеската ...
Kate Moss for Zara – нова деби колекција на Zara
На 30 ноември, во одделни продавници и на својот сајт, Zara ја пушта во продажба ...
CIAO BELLA! SKIMS и Dolce&Gabbana лансира нова колекција
SKIMS и Dolce&Gabbana создадоа нова колекција која, според соопштението, го спојува италијанскиот раскош на D&G ...
Emily Ratajkowski е новата амбасадорка на Intimissimi
Американската моделка и актерка Emily Ratajkowski стана нов амбасадор на италијанскиот бренд за долна облека, ...
Dior претставување создадено со вештачка интелигенција
Реклама за Dior, објавена на LinkedIn од David Blagojević (@davinci_production) привлече големо внимание на маркетерите ...