ВестиКултура на живеење

John Lewis со реструктуирањето ќе отвори нови брендови а ќе затвори 1000 работни места

John Lewis Partnership објави дека планира да укине нови 1.000 работни места во својата малопродажба, како дел од тековната стратегија за трансформација за намалување на трошоците. Целта е да се поедностави структурата на управувањето и дека заштедените пари ќе бидат реинвестирани. Компанијата соопшти дека има за цел да додаде 40 нови брендови во наредните шест месеци, во обид да привлече поразновиден опсег на клиенти. Како дел од тоа, компанијата ќе има зголемен фокус на плус-големини, одржливост на облеката и на подостапни брендови. Трговија на мало, чија цел е да стане 60 до 70 проценти онлајн до 2025 година, минатиот месец објави дека планира да додаде повеќе од 100 модни брендови на својата понуда во следните 12 месеци, дозволувајќи им за прв пат самите директно да ги продаваат производите.

Трговијата на мало на компанијата затвори 4.000 работни места за нешто повеќе од една година, како дел од петгодишниот план за враќање на одржливиот профит до 2025 година. Претходно оваа година, компанијата објави годишна загуба пред оданочување во износ од 517 милиони фунти за 2020 година, во споредба со профитот  пред оданочување, од 146 милиони фунти, остварен во 2019 година. Изјавуваат и дека бизнисот бил силно погоден од долгото затворање на продавниците за време на заклучувањата./М.М.

More in:Вести

You may also like

Comments are closed.