Фестивалот Санремо 2024, изданието број 74, дефинира трендови кои наскоро ќе бидат и на улиците. Имено, освен музиката, песните и културата на италијанската музика, на сцената на Аристон имаше извонредни изрази на соверемената мода.


Sanremo 2024 обезбеди спектакл од различни стилови, потврдувајќи се како влијателна платформа во дефинирање на модните трендови во Италија.
Трендовите безмалу како да цветаа на сцената на Аристон: од изборот повторно да се погледне винтиџ изгледот до носењето јакна без кошула, преку валоризацијата на новите дизајнери.

Ѕanremo 2024 истакна неколку модни трендови и моменти за кои ќе се зборува и подолго од пролетните трендови. На сцената на Аристон, се појавија стилови како што се оживување на винтиџ изглед, носење јакни без кошули и промовирање на новите дизајнери на тексас. Фестивалот стана барометар на актуелните трендови, вклучувајќи ги и општествените влијанија како што е феноменот Fantasanremo.


Меѓу бројните модни моменти, се издвојува претставувањето на Mahmood и Ghali, обајцата со изгледи создадени од Loewe. Други уметници, како што се Fred De Palma и BigMama, соработувале со новите дизајнери како што се Ssheena и Lorenzo Seghezzi, нагласувајќи ја важноста на Made in Italy.


Lorella Cuccarini го прослави своето враќање во Санремо носејќи архивски парчиња од реномирани дизајнери,

додека Marco Mengoni го лансираше трендот на носење јакни без кошули, истакнувајќи ја кожата.
Оркестарот на BabelNova се одлучи за изглед создаден од Mordecai.
Уметниците како Irama, Sangiovanni, Maninni, Geolier и Mr.Rain ги покажаа градите, додавајќи допир на смелост во нивните стилови. Loredana Bertè го потврди своето иконично присуство на модната сцена со изгледот на Valentino со чанта со долг ремен.


Тексасот како моден израз се појави како протагонист благодарение на Clara и Ivana Spagna, покажувајќи дека дури и ткаенините кои се сметаат за помалку скапоцени можат да играат значајна улога во модните трендови.


Така Sanremo 2024 обезбеди спектакл од различни стилови, потврдувајќи се како влијателна платформа во дефинирањето на модните трендови во Италија.
Бројните изгледи, дизајнирани од најважните италијански модни куќи – како во примерот на Etro на Marco De Vincenzo, на победничката Angelina Mango – но и „упадите“ на странски брендови, упатуваат на сериозна, истражувачка работа на стилистите во Санремо во дефинирање, редефинирање и моделирање на изгледите на пејачите./М.М.

Фото Pinterest

You may also like

Comments are closed.