Додека фановите на Grateful Dead продолжуваат да стануваат културолошки mainstream, предвесниците на културолошкото движење од 60-тите се здружија со италијанската луксузна модна куќа Gucci за соработка на нова линија за облека и додатоци наречена „Custie“ колекција. Така, Grateful Dead x Gucci решија да туркаат „многу шик“ и многу подлабоко во mainstream модата.

Во колекцијата „Custie“ ќе се најде и старата тока на ременот на Augustus Owsley наречена “Bear”. Поранешниот  симбол на посветеноста  кон групата и на нејзиното наследство, сега ќе се вика  Gucci Bear ремен и ќе чини околу 10 000 американски долари.

Согласно со неодамнешните соработки на Grateful Dead  со брендовите како Nike, Chinatown Market или Crocs, бендот сега одлучи да има за цел високо општество со Gucci – наместо само високо општество.

The Grateful Dead беше американска рок-група формирана во 1965 година во Пало Алто, Калифорнија. Бендот беше познат по својата психоделична музика, психоделичен рок, блуз рок и кантри рок./М.М.

 

Мода вести

Balmain x Cole NFT

Еднорогот, симболот на храброста, гордоста и моќта на ослободувањето е инспирацијата на тимот на Olivier ...

You may also like

Comments are closed.