Etro

За да ја создаде машката колекција за наредните пролет и лето Veronica Etro, ја притиска напред својата креативна временската машина на силуетата, за да воведе голем дел од изгледот што може целосно да се замисли како Etro.

Во својата италијанска прес-конференција, од Etro зборуваа за „неидентификувани соништа за летање“ и номадизам, како и за облека за на забава или клуб на плажа. „Враќање во иднината…

Колекција  опфаќа серија впечатливи кошули, туники, преголеми блејзери и костуми кои ја нагласуваат машката синергија и размената на кодови што се одвиваат помеѓу дизајнерите на модната куќа.

Etro е основана во 1968 година, а по 50-от роденден дизајнерката решава да сврти нова страницата. Пандемијата нè научи да не се плашиме, да уживаме во ризикот и да ги прифаќаме промените. Не е време да се држиме за нашата зона на удобност, вели таа. Под тоа ново се подведува и прилично неочекуваната, но извонредно успешна соработка со италијанската рок-група „ Måneskin “, со која бестрашниот тим на брендот предизвика голема возбуда кај музичкиот, како и на модниот свет. Креативната визија на Etro и стилот на модерната рок-ренесанса, на Måneskin годинава им донесоа две победи – на годинешната Евровизија и на музичкиот фестивал во Санремо./М.М.

Etro

Etro

Etro

Etro

Etro

Etro

More in:Мода

You may also like

Comments are closed.