Марија Чањи, сопственичката на брендот CHANYMARIA, својата најнова колекција, наменета за пролет лето 2022 година ја нарече „Витези на сегашноста„.
Според дизајнерката, витезите се симбол на сила, храброст и на добри намери и затоа инспирацијата за колекцијата всушност се размислите за витезите на сегашноста, односно дали тие постојат и дали во секој од нас постои еден таков.
Пораката што Марија Чањи сака да ја пренесе со колекцијата е дека силата и храброста што сите во себе ја носиме треба да биде насочена кон подобрување на светот во кој живееме, будење на емпатија и инспирирање на другите со својот пример на витештво.
Колекцијата е наменета за оние кои се осмелуваат да експериментираат со комбинирање на различни стилови и материјали. Се карактеризираат со комбинација на различни бои, дезени и стилови, комбинации на предимензионирани форми, претежно големи надувани ракави, силни широки раменици кои укажуваат на моќ, сила и борба, а во исто време даваат примеси на нежност и романтика.
Претставувањето на брендот на меѓународната модна сцена, на миланската Модна недела, е потврда за уникатниот израз на младата дизајнерка и преставува значаен чекор за нејзината натамошна кариера./М.М.
More in:Мода вести
Dolce&Gabbana со импресивна изложба за Alta Moda
Во Palazzo Reale во Милано за прв пат се организира изложба насловена како “From the ...
Anne Hathaway и Cillian Murphy во новата кампања на Versace
Познатите фотографи Mert & Marcus се здружија со Versace за да ја доловат суштината на ...
MaštAI! со имагинацијата на Ангелина
Ревијата наречена „Фустанот на Ангелина“, со чиста емоција го исполни исклучително големиот простор на Хангарот. ...
Со “Niti” на Игор Тодоровиќ, започна 53. Perwoll Fashion Week
Со ревијата NITI, на модниот креатор Игор Тодоровиќ, која претходно наиде на убав прием на ...