Марија Чањи, сопственичката на брендот CHANYMARIA, својата најнова колекција, наменета за пролет лето 2022 година ја нарече „Витези на сегашноста„.
Според дизајнерката, витезите се симбол на сила, храброст и на добри намери и затоа инспирацијата за колекцијата всушност се размислите за витезите на сегашноста, односно дали тие постојат и дали во секој од нас постои еден таков.
Пораката што Марија Чањи сака да ја пренесе со колекцијата е дека силата и храброста што сите во себе ја носиме треба да биде насочена кон подобрување на светот во кој живееме, будење на емпатија и инспирирање на другите со својот пример на витештво.
Колекцијата е наменета за оние кои се осмелуваат да експериментираат со комбинирање на различни стилови и материјали. Се карактеризираат со комбинација на различни бои, дезени и стилови, комбинации на предимензионирани форми, претежно големи надувани ракави, силни широки раменици кои укажуваат на моќ, сила и борба, а во исто време даваат примеси на нежност и романтика.
Претставувањето на брендот на меѓународната модна сцена, на миланската Модна недела, е потврда за уникатниот израз на младата дизајнерка и преставува значаен чекор за нејзината натамошна кариера./М.М.
More in:Мода вести
Француска елеганција на голема сцена: Berluti ги претстави олимписките униформи
Berluti, модната куќа за машка облека, ги претстави олимписките униформи наменети за тимот на Франција, ...
Puma патиките стануваат компост
Puma најави проширување на својата експериментална програма и тна естирањето на биоразградливоста на нивните производи. ...
Dolce&Gabbana со импресивна изложба за Alta Moda
Во Palazzo Reale во Милано за прв пат се организира изложба насловена како “From the ...
Anne Hathaway и Cillian Murphy во новата кампања на Versace
Познатите фотографи Mert & Marcus се здружија со Versace за да ја доловат суштината на ...