Со наследство долго 75 години наследство, еден од најпознатите американски брендови за тексас Wrangler®, со пригодно шоу, го прослави 23 јули , Националниот ден на каубојците. Во текот на својата историја, брендот има дадено голем придонес во заживување на индустријата на текстил , едновремено зацврстувајќи ја и својата позиција и низ бројни активности во спортот.


„Многу сме возбудени поради шоуто за Wrangler животниот стил, вели Holly Wheeler, потпретседател за глобален маркетинг на Wrangler. Брендот е своевидно сведоштво за решителноста и храброста на американскиот Запад и, верно на нашето наследство. ни помага да продолжиме да го почитуваме каубојскиот дух. Националниот ден на каубојците ни овозможува да го истакнеме местото на Wrangler Who, неговите основни вредности, како и западното влијание во мејнстрим вниманието, додека сè уште го поддржува своето автентично каубојско наследство во модерната ера“.


Оригиналниот Wrangler Cowboy Cut е создаден за да биде практичен за работа. Денес, модерната каубојска игра, 13 MW „Cowboy Cut“, останува официјална конкуренција за ProRodeo Jean и Wrangler. Тоа е официјален бренд на фармерки и кошули за Pro Rodeo Cowboys Association (PRCA). длабоко вкоренет во западното наследство, Wrangler Прославувајќи го стилот што го започна пред 75 години, ја раскажува приказната за иконата Cowboy Cut што првпат беше претставена на американскиот потрошувач во 1947 година.

Продолжувајќи да дизајнира издржливи каубојски стилови, во 2005 година брендот оствари соработка со Американската асоцијација Quarter Horse за да го развие женскиот јавачки дизајн за удобност во и надвор од седлото./М.М.

 

More in:Вести

You may also like

Comments are closed.