Georgina Rodríguez, ѕвезда на Netflix документарецот I Am Georgina и сопруга на фудбалската ѕвезда Cristianо Ronaldо, позираше во новата GUESS кампања, снимена од познатата фотографка, Nima Benati. Georgina е прикажана во различни стајлинзи, како големи џемпери, тесни фустани и палта, кои заедно, според белешките за празничната колекција, создаваат впечаток на топлина и елеганција.
Сепак, не остана сè во границите на класичната мода – Georgina на една од фотографиите позираше гола, опкружена со шарени чанти. За колекцијата, снимката и за соработката со Nima Benati Georgina има само пофални зборови: Работата со Nimа беше неверојатна и празничната колекција е апсолутно неверојатна. Изработката и дизајнерските парчиња ме натераа да се чувствувам толку гламурозно и удобно во сопствената кожа“, додаде сопругата на фудбалската ѕвезда Cristianо Ronaldо.
Ова не е прв пат Georgina да соработува со GUESS. Беше заштитно лице на пролетната кампања на брендот, а сега е и лице на најновата, празнична колекција./М.М.
More in:Мода вести
Saint Laurent: пролет со Gwyneth Paltrow
Американската актерка Gwyneth Paltrow доби водечка улога во пролетната кампања на Saint Laurent, дизајнирана под ...
Christian Lacroix и STL: Нова страница за модната историја
Годинава почна бурно за Christian Lacroix, француската модната куќа, позната по својата луксузна естетика и ...
WWD го награди Wes Gordon за иновацији на црвениот ќилим
Американскиот дизајнер Wes Gordon е добитник на наградата Red Carpet Visionary, на WWD Style Awards, ...
Справување со текстилниот отпад и преку редефинирање на модата
Решавањето на проблемите со текстилниот отпад вклучува редефинирање на модата преку промовирање одржливи практики, како ...