Марија Чањи, сопственичката на брендот CHANYMARIA, својата најнова колекција, наменета за пролет лето 2022 година ја нарече „Витези на сегашноста„.
Според дизајнерката, витезите се симбол на сила, храброст и на добри намери и затоа инспирацијата за колекцијата всушност се размислите за витезите на сегашноста, односно дали тие постојат и дали во секој од нас постои еден таков.
Пораката што Марија Чањи сака да ја пренесе со колекцијата е дека силата и храброста што сите во себе ја носиме треба да биде насочена кон подобрување на светот во кој живееме, будење на емпатија и инспирирање на другите со својот пример на витештво.
Колекцијата е наменета за оние кои се осмелуваат да експериментираат со комбинирање на различни стилови и материјали. Се карактеризираат со комбинација на различни бои, дезени и стилови, комбинации на предимензионирани форми, претежно големи надувани ракави, силни широки раменици кои укажуваат на моќ, сила и борба, а во исто време даваат примеси на нежност и романтика.
Претставувањето на брендот на меѓународната модна сцена, на миланската Модна недела, е потврда за уникатниот израз на младата дизајнерка и преставува значаен чекор за нејзината натамошна кариера./М.М.
More in:Мода вести
Whispers in Time – нова колекција на Monika Dimova
Моника Димова, креативна директорка и моден дизајнер на истоимениот бренд, ја претстави својата најнова колекција ...
Gucci Gift – празнична приказна со Dakota Johnson
Четвртото поглавје на Gucci Gift кампањата, насловено како Ноќ во Фиренца, ја оживува празничната магија ...
Силна, заводлива колекција на Isabel Sanchis
Isabel Sanchis годинава ја завршува со силна и едновремено заводлива есенско-зимска колекција во која шпанската ...
Модерниот сензибилитет со винтиџ естетиката на Giorgio Armani
Giorgio Armani реализира впечатлива рекламна кампања за својата колекција за сезоните есен/зима 2024-2025 година. Реномираната ...