Првин во Sex and the City, а потоа и во Just Like That, Carrie Bradshaw како да не се одвојува од нејзината Fendi Baguette.

Carrie Bradshaw – ликот што и во Sex and the City покажа дека може да влијае врз модните избори, тоа го потврдува и во продолжението на серијата, сега насловена како Just Like That.


Нејзината екстравагантна естетика, претставена преку модниот детал – Fendi Baguette, не само што потсети на малата сина блескава торбичка од Fendi, туку тоа го покажа и низ конкретни податоци. Имено, пребарувањата на Google за „Fendi Baguette“ се зголемени за 150%, во споредба со само 24% за време на првиот дел од серијата. Зголемувањето на интересот е евидентирано во сите модни светски метрополи – од Пазис до Токио и од Лондон до Њујорк, Лондон до Париз.
Така и продолжението, односно Just Like That…повторно има свое влијае врз модните избори ширум своетот./М.М.

More in:Вести

Вести

90 години LEGO

LEGO во изминатите 90 години се етаблира не само како производител на забавни играчки за ...

You may also like

Comments are closed.