Омилената брачна двојка во Холивуд, Beyoncé и Jay-Z, ќе започнат соработка со Tiffany & Co со нова кампања.
Beyoncé и нејзиниот сопруг ја започнуваат најновата ера на Tiffany & Co. Неделава Harper’s го објави своето септемвриско издание “Icons” во кое главната вест е најновата соработка на Beyoncé и Jay-Z со Tiffany & Co.
Овој потег доаѓа по неодамнешна аквизиција на американската компанија од страна на LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton со која, според Форбс, Tiffany & Co треба да ја удвои продажбата во следните пет години.
Минатата година LVMH купи 50 проценти од Jay-Z Champagne брендот, Armand de Brignac.
Beyoncé, освен успешната музичка кариера, дејствува и во модата и во медиумите. Соработката со HBO, Netflix, Top Shop, како и последната кампања за Adidas го потврдуваат тоа./М.М.
More in:Мода вести
CIAO BELLA! SKIMS и Dolce&Gabbana лансира нова колекција
SKIMS и Dolce&Gabbana создадоа нова колекција која, според соопштението, го спојува италијанскиот раскош на D&G ...
Emily Ratajkowski е новата амбасадорка на Intimissimi
Американската моделка и актерка Emily Ratajkowski стана нов амбасадор на италијанскиот бренд за долна облека, ...
Dior претставување создадено со вештачка интелигенција
Реклама за Dior, објавена на LinkedIn од David Blagojević (@davinci_production) привлече големо внимание на маркетерите ...
Стил и елеганција во новата GUESS колекција
Georgina Rodríguez, ѕвезда на Netflix документарецот I Am Georgina и сопруга на фудбалската ѕвезда Cristianо ...