Омилената брачна двојка во Холивуд, Beyoncé и Jay-Z, ќе започнат соработка со Tiffany & Co со нова кампања.
Beyoncé и нејзиниот сопруг ја започнуваат најновата ера на Tiffany & Co. Неделава Harper’s го објави своето септемвриско издание “Icons” во кое главната вест е најновата соработка на Beyoncé и Jay-Z со Tiffany & Co.
Овој потег доаѓа по неодамнешна аквизиција на американската компанија од страна на LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton со која, според Форбс, Tiffany & Co треба да ја удвои продажбата во следните пет години.
Минатата година LVMH купи 50 проценти од Jay-Z Champagne брендот, Armand de Brignac.
Beyoncé, освен успешната музичка кариера, дејствува и во модата и во медиумите. Соработката со HBO, Netflix, Top Shop, како и последната кампања за Adidas го потврдуваат тоа./М.М.
More in:Мода вести
Whispers in Time – нова колекција на Monika Dimova
Моника Димова, креативна директорка и моден дизајнер на истоимениот бренд, ја претстави својата најнова колекција ...
Gucci Gift – празнична приказна со Dakota Johnson
Четвртото поглавје на Gucci Gift кампањата, насловено како Ноќ во Фиренца, ја оживува празничната магија ...
Силна, заводлива колекција на Isabel Sanchis
Isabel Sanchis годинава ја завршува со силна и едновремено заводлива есенско-зимска колекција во која шпанската ...
Модерниот сензибилитет со винтиџ естетиката на Giorgio Armani
Giorgio Armani реализира впечатлива рекламна кампања за својата колекција за сезоните есен/зима 2024-2025 година. Реномираната ...