Брендот за обувки на Стејтен Ајленд, Jimmy Choo стана познат пред две децении, преку серија Секс и град, иако постои безмалу три децении и се ко-основани од вештиот чевлар по кој беше именувана куќата и експертот за индустрија за чевли Tamara Mellon, неговите пумпи со децении останаа главен во плакарот на моќните и добро облечени жени. Брендот за чевли за најновата мала колекција се поврза со креативниот директор на Mugler, Casey Cadwallader, за да ја зголемат легијата фанови за чевли за кои не знаеле дека отсекогаш им биле потребни.
„ Mugler и Jimmy Choo промовираат сила на жените – објаснува креативната директорка Sandra Choо, за нивното ново заедничко вложување. Поимот се протега и на кампањата. „Овде, нашите жени се буквално центар на секоја слика: тие се ѕвездите. Тоа што овие слики се снимени од жена фотограф, исто така додава дополнителна димензија. Работата на Harley секогаш ја слави женственоста, погледот на жената од жената. Има вродена сила во тоа, што е многу Mugler и главно Jimmy Choo„.
Cadwallader додава дека чевлите го завршуваат изгледот и го дефинираат карактерот. Отсекогаш Jimmy Choo е поврзуван со многу силно чувство за скулптура во чевлите, рамнотежа на острината и потпетиците. Mugler и Jimmy Choo се за сензуални, силни и самоуверени жени. Затоа оваа соработка има толку многу смисла. Постои јасна синергија помеѓу мене и Sandra кога работиме заедно./М.М.