SKIMS, брендот на Ким Кардашијан, во соработка со американскиот streetwear бренд Cactus Plant Flea Market (CPFM), ја лансираа својата прва празнична капсулна колекција за 2025 година. Колекцијата е веќе во продажба на SKIMS.com и во поп‑ап продавниците во Лос Анџелес, Њујорк и во стоковните на Selfridges во Лондон.
Колекцијата е комбинација на cozy loungewear и sleepwear со препознатливи графики на CPFM – мечиња, снегулки, празнични пораки како „unwrap me“ и „no peeking“. Целта е да се создаде универзално удобна, но и визуелно забавна облека за жени, мажи и деца, достапна во големини од XXS до 4X, со што SKIMS продолжува да го нагласува својот концепт на инклузивност и достапност за сите типови на фигури.
Акцентот на модниот проект е врз креативноста и забавата, што е во духот на CPFM и филозофијата на SKIMS. Во пригодната рекламна кампања за колекцијата, режирана од Хармони Корин, учествуваше и ќерката на Ким, 12‑годишната Норт Вест.
Сите модели од колекцијата се изработени од висококвалитетни материјали како памук, полиестер и модал (меко целулозно влакно), со голем акцент на удобноста и практичноста. Секое парче е изработено од висококвалитетни материјали како памук, полиестер и модал, со посебен фокус на комфорт, практичност и долговечност.
Оваа соработка ја потврдува тенденцијата на глобалните модни брендови да создаваат инклузивни и уникатни колекции, кои ја спојуваат функционалноста со креативниот дизајн. Колекцијата SKIMS × CPFM е пример како модата може да биде и забавна, и практична, и инклузивна, нудејќи визуелно впечатливи парчиња кои се достапни за поширока публика./M.M.

 

You may also like

Comments are closed.