Според Anthony Vaccarello, креативниот директор на Saint Laurent , елеганција била клучниот поим со кој постојано се сретнувал кога размислувал за есенската колекција. Дизајнерот затоа еснафски стручно, самоуверено и безмалку виртуозно го истражуваше своето поимање на елеганцијата. „Сакав да направам нешто околу таа идеја, нешто цврсто и фокусирано“, рече тој зад сцената пред да започне модната ревија. „Можеби елеганцијата е нешто за кое денес немаме некоја одредена идеја. Можеби не се ни мисли на тоа. Но, навистина сакав да ја донесам таа идеја “.
Представена е стегната, совршено контролирана визија за кроење, рифирање на класичниот YSL tailleur jupe — или „костим за здолниште, за вас и мене„ — измислено од ткаенини за машка облека, исто како што самиот YSL сакаше да го прави тоа во минатото. Понекогаш здолништето е заменето со кашмирски хеланки, а јакната омекната со шифон блузи, со супер долги вратоврски кои одат преку рамениците, или шал обвиткан и закачен со накит во форма на брош.
Особено внимание привлече линијата на рамениците која, според дизајнерот, била најделикатниот дел од колекцијата но и најтешка за да се постигне. Но и покрај нивна монументалност, самите сакоа и јакни беа релативно лесни. Тој помек допир беше очигледен и во прекрасна црна тантела со дијафанозна тантела и камизола со ленти со кадифе, со црно проѕирно здолниште.
Vaccarello ја замени вообичаената екстраваганција за нешто потивко, интимно, попривлечно, елегантно – и – многу YSL. Управуван од сеќавањето на она што било претходно, како и на откривањето на долготрајните ноти, но и со неговите сопствени непогрешливи инстинкти, направена е монументална колекција, за тоа како минатото се претопува во времето сегашно./М.М.