MissPap е за младите девојки што сакаат да живеат во стилот на шампањско – со буџет за лимонада, комбинирајќи премиум естетика со привлечни цени. На следниов линк можат да се видат производи акциски намалени и до 70 проценти. https://www.misspap.com/womens/trending/summer
Понудата вклучува атрактивни костими за капење, блузи, летни фустани – куси и долги, по навистина извонредно пристапни цени. MissPap беше купена од групата Вoohoo во март 2019 година, што дополнително ја зајакна понуда за девојките на возраст од 16 до 24 години. Преставените производи се токму за таа целна група.
Основана во срцето на историската област за текстил во Манчестер, во 2006 година, од Mahmud Kamani и Carol Kane, Boohoo group денес е дом на иновативни модни брендови, насочени кон потрошувачи стилски свесни и со ажурирана, инспиративна мода. Она што започна како еден бренд, во Велика Британија и на просторот на ЕУ, денес е платформа на повеќе брендови кои ги сервисираат клиентите на глобално ниво, генерирајќи продажба поголема од една милијарда фунти.
Од Boohoo group истакнуваат дека се залагаат за бизнис согласен со заштита на животната средина и работиме напорно за да ги исполниме големите амбиции во овој домен. Знаеме дека има многу да се поправи во модната индустрија и ние сме подготвени и активно учествуваме во изнаоѓање и спроведување на таквите решенија./M.M.