Со новата машка колекција свилени шалови и марами, Hermes настојува да остане лидер во светот на модата, нудејќи производи кои комбинираат традиција, иновација и безвременски стил.
Hermes ја започна годинава со нова кампања, со која се истакнуваат софистицираноста и елеганцијата на мажите.
Кампањата се фокусира на модните додатоци како клучни компоненти на машката гардероба, кои се централен елемент во колекцијата.
Со кампањата Hermes настојува да промовира додатоци дизајнирани да понудат топлина во текот на зимата, притоа одржувајќи ги високите естетски стандарди. Свилата е еден од главните материјали во новата колекција, а акцентот е ставен на нејзината мекост и луксузен изглед.
Целта е да се покаже како се постигнува модерна елеганција во зима, без да се загрозат стилот или функционалноста. Hermes ги позиционира своите производи како софистицирани и безвременски парчиња кои ги претставуваат, но и надминуваат сезонските трендови. Дизајнот на оваа колекција вклучува класични и префинети парчиња, кои се едновремено и елегантни и функционални./М.М.