На изненадување за љубителите на модата, Gap се здружи со Cult Gaia за да создадат нова колекција од 35 парчиња облека наменета за жени и деца. Лансирана на 10 октомври, оваа колекција има за цел да ја слави внатрешната самодоверба и индивидуалноста низ различни стилски опции, вклучувајќи палта, slip фустани, тексас, па дури и веганско крзнено палто.
Клучните парчиња имаат уникатни детали како на пример синџир, додека најважните парчиња на брендот „GAIA“ остануваат бејзбол капите и исечените дуксери.
Според Jasmin Larian Hekmat, креативната сила на Cult Gaia, преобмислувањето на класичните силуети на Gap низ објективот на Cult Gaia биле неверојатно патување: секое парче е смислено дизајнирано за да ги спои уметноста и функционалноста, што резултира со колекција што се чувствува и уникатна и безвременска.
Во рекламната кампања за новата колекција, снимена од Louise и Maria Thornfeldt, настапуваат и моделите Tina Kunakey и Kristina Byerley.
Mark Breitbard, извршен директор на Gap, го повтори истото чувство, истакнувајќи ја соработката како прекрасно преобмислување на класиците на Gap со заедничка посветеност кон деталите. Ова партнерство според Breitbard, ветува дека ќе донесе свежа, уметничка перспектива кај секојдневната облека./M.M.