H&M со задоволство објави една од своите следни дизајнерски соработки – значајно партнерство со Глен Мартенс. Дизајнерот, роден во Белгија, е познат по тестирањето на границите помеѓу уличната облека и модата и ќе ја донесе својата креативна визија во H&M за есента 2025 година, се вели во соопштението на H&M.
Кога станува збор за дизајнерските соработки, H&M ја лансираше својата прва дизајнерска колекција во 2004 година, со Карл Лагерфелд, тогашен креативен директор на Шанел. Иницијативата направи револуција во модната индустрија со тоа што ја направи достапна модата од некои од најголемите светски дизајнери и брендови и го зацврсти принципот дека одличниот дизајн ја надминува цената. Во соопштението се истакнува дека во текот на изминатите 20 години H&M соработувал со некои од најголемите имиња во индустријата и секоја соработка била единствена, одговарајќи на вредностите и принципите на гостите дизајнери.
Претходни дизајнерски соработки: Карл Лагерфелд (2004), Стела Макартни (2005), Виктор и Ролф (2006), Роберто Кавали (2007), Comme des Garçons од Реи Кавакубо (2008), Метју Вилијамсон (пролет 2009), Џими Чоо ( 2009), Соња Рикиел (пролет 2010), Ланвин (есен 2010), Версаче (2011), Марни (пролет 2012), Мејсон Мартин Маргиела, (есен 2012) Изабел Марант (2013), Александар Ванг (2014), Балма ), КЕНЗО (2016), Ердем (2017), Москино (2018), Џамбатиста Вали (2019), Симоне Роча (2021)), Муглер (пролет 2023) и Рабан (есен 2023).
More in:Вести
Од утре во Скопје Сити Мол „Фестивал на чај“
Со слоганот „Време е за чај“, од утре до 17 ноември, на приземјето во Скопје ...
„Стејџ 2024“ го воодушеви Скопје
Изминатиот викенд, на интернационалниот танцов натпревар „Стејџ 2024“, Скопје дишеше во ритамот на танцот на ...
„Фестивал на чај“, од 14 до 17 ноември, во Скопје Сити Мол
Со слоганот „Време е за чај“, од 14 до 17 ноември на приземјето во Скопје ...
Trump и модната индустрија
Враќањето на Trump на власт за модната индустрија отвора нови перспективи но и предизвици. Donald ...