Данскиот бренд Gestuz на Модната недела на Копенхаген во претставувањето на својата колекција пролет/лето 2023 ги евоцира доцните 90-ти и раните 00-ти во тогашната „Heat Haze“ колекција. Во настојување да ги разбуди сите чуства Gestuz создаде не само посебен саундтрак туку и мирис што ја придружува колекцијата. Според парфимерот Kim Gerlach, специјално дизајнираниот мирис содржи „чисти мириси на магнолија и други бели цветови“ со „издржлива кремаста боја од ноти на ванила“.
За омажот на одредена верзија на гламурот од почетокот на ерата креативниот директор и основач Sanne Sehested вели: Видов дека колекцијата ја носеа самоуверени жени кои не се плашат да изгледаат секси и да покажат малку кожа, а сепак да го задржат ставот на рокенролот.
Тесните фустани и мини рабовите се во контраст со обемни панталони и софистицирани палта. Моето апсолутно омилено парче е кратката бела кожна јакна, вели Sehested. Има сè. Толку е рокенрол, а сепак толку женствена.
За прв пат, колекцијата на Gestuz содржи парчиња кои се „види сега, купи сега“, што значи дека се достапни веднаш по ревијата./М.М.
Модната ревија може да се проследи на следниов линк: