Во најновата рекламна кампања посветена на Medusa 95 Kleio настапува Ningning, членka на K-pop групата. Од модната куќа истакнуваат дека токму кинеската пејачка, најмлада членка на групата К-поп е идеална да ја претстави чантата Kleio, која својата вистинска сила на изразување ја наоѓа во рацете на младата, самоуверена – Versace жена.
Чувството за пријатна леснотија со која Ningning, инаку амбасадорка на Versace ја промовира Medusa ’95 Kleio, како да ѝ дава на чантата сопствена енергија, правејќи од неа и хит на стилот на Versace.
Чантата Kleio е изработена од мека кожа и е најново дополнување на семејството Medusa ’95, кое е дефинирано со златната „глава„ на Medusa. Со името, Kleio, Versace продолжува со инспирациите од класичниот мит во кој Kleio е една од деветте митолошки музи – инспиративни божици на литературата, науката и уметноста./М.М.
More in:Модни додатоци
Моќта на Burgundy чизмите
Burgundy чизмите се омилен тренд на есенските обувки, па есенва не е исклучок Burgundy чизмите ...
Gucci ги претстави новите Horsebit Ballerina балетанки
Gucci ја претстави новата колекција балетанки – The New Horsebit Ballerina, која дополнително ја збогатува ...
Bucket Bag : еволуција на тренд дизајнот
Вucket bag има фасцинантна историја која ја отсликува нејзината еволуција од утилитарен додаток до модна ...
Orion – наочари што го менуваат доживувањето на модата
Orion очилата на Meta не се само тренд, туку одржлива иднина за модата – сигнализираат ...