Ролетните на прозорците станаа нов простор за рекламирање: IKEA на потрошувачите бесплатно им испраќа ролетни со реклами на брендот на надворешната страна.
IKEA деновивве реализира иновативна рекламна кампања во која се вклучени „sleepfluencers“, личности кои на социјалните мрежи се фокусираат на содржини поврзани со спиењето. Новина е и рекламниот простор – ролетните на прозорците низ Шведска.
Кампањата, според соопштението на брендот има за цел да ја промовира важноста на квалитетниот сон и како производите на IKEA можат да ги подобрат условите за спиење. „Sleepfluencers“ споделија совети и стратегии за подобар сон, нагласувајќи ги понудите на ИКЕА како решенија за проблемите со спиењето.
Ikea ги нарекува клиентите-учесници „sleepfluencers“, а самите реклами прикажуваат производи за спиење на Ikea, како перници, јоргани и душеци.
Ова беше начин да им вратиме на нашите клиенти, а истовремено да стекнеме видливост на нов, иновативен начин, изјави Jonas Westberg, лидер за маркетинг комуникација во Ikea Sweden. Кампањата е забавен и неконвенционален начин да им се помогне на луѓето да спијат добро, а истовремено да го промовираме нашиот асортиман на уште повеќе луѓе.
„Sleepfluencers“ кампањата е реализирана во соработка со креативната агенција Åkestam Holst Noa од Стокхолм./М.М.
More in:Вести
Од 25-ти октомври Моден Викенд Скопје
Од 25 до 28 октомври, Културниот Центар Лабораториум во Скопје ќе биде домаќин на 29-то ...
Есенски базар во Скопје City Mall со 28 занаетчии и ракотворци
На големиот „Есенски базар“, што во организација на Скопје City Mall ќе се одржува од ...
Во Арена Борис Трајковски 5000 танчери на IDO World Hip-Hop Championship & Street Dance Show 2024
На спектакуларниот шампионат на IDO World Hip-Hop Championship & Street Dance Show 2024, што од ...
МФФ Киненова 2024 започнува со „Јон Вардар против Галаксијата“
Свеченото отворање на годинешното, деветто издание на МФФ Киненова, на 15 октомври, ќе биде во ...