Новата, иновативна приказна на H&M ја замаглува границата помеѓу животот онлајн и офлајн.
H&M Innovation Metaverse Design Story ќе биде во продажба во одредени продавници и на официјалната страница на брендот од 8-ми декември.
Модниот бренд H&M го претстави својата нова приказна – колекцијата H&M Innovation Metaverse Design Story што ја замаглува границата помеѓу животите на интернет и офлајн, а ја спојува високата мода со виртуелната фантазија.
Колекцијата, инспирирана од потенцијалот на метаверзумот и допирот во физичкиот свет, го слави самоизразувањето. Ја истражува одржливоста во три димензии: првата вклучува женска, машка облека и додатоци, создадени имајќи ја предвид кружноста; вториот содржи повеќе парчиња достапни како дел од програмата за изнајмување во избраните продавници на брендот, а третата е дигитална колекција, ко-дизајнирана од H&M и Институтот за дигитална мода.
Виртуелната димензија на модата создава сè повеќе возбудливи идни можности за H&M, овозможувајќи креирање на живописни, смели и виртуелни копији на физичките колекцији. Освен бескрајни креативни можности, овозможува поодржлива и поинклузивна модна визија до која може да пристапи секој, каде било во светот, посочува Ann-Sofie Johansson, креативен советник во H&M.
„Клучните парчиња од физичката колекција комбинираат впечатливи силуети со сложени везови и впечатлива палета на бои. За жените, во центарот на вниманието се корсетите и здолниште од тул. За мажите, тоа се црните јакни со мониста, додека во аксесоарите тоа е футуристичкиот накит кој изгледа како да е наполнет со пиксели. Стилот повеќе-е-повеќе го оживеа Ibrahim Kamara, креативен советник на H&M за овој проект.
Пет филтери за зголемена реалност, достапни преку апликацијата H&M, ја комплетираат линијата Innovation Metaverse Design Story. Дизајниран во партнерство со Институтот за дигитална мода, модниот објектив за AR, напојуван од Snap, овозможува виртуелно тестирање, беспрекорно спојувајќи ги физичките и дигиталните светови и охрабрувајќи ги клиентите да се изразат себеси и IRL и онлајн.
Од Институтот за дигитална мода истакнуваат дека се возбудени што соработуваат со H&M на дигитална колекција која ги поместува границите на модата каква што ја знаеме, ослободувајќи се од физичките ограничувања./М.М.