Првиот парфем на Селена, Rare Eau de Parfum, мириса од билбордите поставени во најпознатите квартови на Њујорк.
Минатата недела Selena Gomez го претстави Rare Eau de Parfum, првиот парфем од нејзиниот бренд Rare Beauty. Мирисот ја спојува слатката топлина на карамел и ванила со егзотичниот зачинет шмек на розов пипер и ѓумбир, додека основата од сандалово дрво, тонка и мускус создава долготраен, гурмански и топол мирис што трае најмалку 12 часа.
Но, она што навистина го издвојува овој парфем е начинот на промоција. Во најпознатите квартови на Њујорк – SoHo, Canal Street и High Line – се појавија гигантски „scratch-and-sniff“ билборди со специјално мастило што мириса. Минувачите можат да го почувствуваат мирисот уште пред да стигне во продавниците, претворајќи ја промоцијата во сензација на социјалните мрежи.
Со ова лансирање, Rare Beauty не само што влегува во светот на парфемите, туку и поставува нови стандарди за тоа како еден мирис може да се претстави на публиката.
Селена Гомез е една од најпознатите пејачки и актерки на својата генерација, со повеќекратни хитови, успешни ТВ и филмски улоги и социјално влијание што брои над 400 милиони следбеници на Instagram. Покрај музичката кариера, таа е активна во филантропија и отворено зборува за менталното здравје, што и донесе голема почит во јавноста. Во моментов е актуелна со нова музичка соработка и со најавата за продолжување на серијата „Only Murders in the Building“, како и со бројни модни соработки. Со Rare Eau de Parfum, таа го проширува својот бренд во светот на луксузната парфемерија, комбинирајќи лична приказна, креативен маркетинг и мирисен потпис што не се заборава.

You may also like

Comments are closed.